Pretuieste viata nu viteza !

      Salut ! Revin azi cu o postare chiar daca nu am mai scris demult ,dar nu va mirati , ca nu aveti de ce!:))  Te intreb pe tine cititorule, tu... tu pretuiesti viata?  La ce te gandesti cand apesi acceleratia pana la capat ? Te-ai gandit vreodata ca poti sa faci pe altii sa sufere?  Iti spun eu, sunt tanar, sunt vitezoman , imi place adrenalina , dar inainte de toate ma gandesc ... totul are o limita, ajungi la un moment dat intr-un punct in care nu mai poti face nimic, nu mai poti controla viteza , fie ca esti cu masina , motor sau scuter toate au o limita , te poti crede regele soselelor dar si cel  mai bun rege sfarseste pana la urma !

        Sunt foarte multi tineri care mor in ziua de azi si nu mor singuri ce-i care conduc, duc la moarte sigura prieteni  , familie  pt ca o clipa sa arati ca esti zmeu te costa ! toate acestea pentru ce , crezi ca se merita? Nu...nu se merita multi au de suferit in urma acestor incidente.
       Sa fii sofer adevarat  nu inseamna sa tii volanul in mana si atat, inseamna sa previi , sa anticipezi miscarile celor din jur , sa arunci o privire mai ampla la ce se intampla in jurul tau atunci cand conduci , poate altii nu stiu dar tu  poti evita accidentele din trafic daca esti atent .
        Ma uit cateodata la unii si sunt multi indivizi din astia care se baga in depasiri aiurea , pe linie continua chiar  incercand sa depaseasca in graba cate o coloana mare de masini , unii reusesc da altii se chinuie si ei saracii si mai  vad ca vin masini din fata  intra in panica si incearca sa intre inapoi in coloana si datorita astora care sunt mai atenti le cedeaza un loc  inapoi ca altfel s-ar sfarsi tragic si am intalnit multi din astia .
       Tin  minte ca la inceput cand luasem permisul , aveam senzatia aia sa mergi cu viteza sa accelerezi sa treci ca sageata albastra pe langa altii si asta in oras :)) dar nuj cum acceleram eu ca inaintea mea ... semafor si puneam cate o frana brusca de se auzea jumatate de cartier si tot asa pana la destinatie dar vedeam ca ma strufoc degeaba ca unii care mergeau calm ,incetul tot in spatele meu erau si ii intreceam de 5 ori :)) cateoadata ramaneam si in urma  cu toate ca mergeam repede , pentru ca asa e in oras degeaba te grabesti  ca tot acolo ajungi sunt semafoare, treceri de pietoni ,statii si alte chestii care trebuie sa le respecti. Asa ca am luat exemple de la altii sa fii calm si sa conduci lejer astfel nu faci risipa de carburant , saboti de frana si altele , stii cum e romanul daca il ustura la buzunar se potoleste ! :)) Cred ca dupa premiza asta s-au luat si politistii de au marit amenzile...poate se mai potolesc unii zic si eu :))!
              Dar sa revenim la cauza noastra , de ce am scris eu toate acestea? Pentru ca sunt tineri care le cumpara  parintii masini puternice dar nu stiu sa le  foloseasca cu cap se dau zmei si mor tragic , luand viata si altor persoane nevinovate. Asa ca aveti grija cum conduceti,viata are prioritate!

Ps : In memoria unui bun prieten care a murit acum 3 zile in accident de masina ,D-zeu sa-l odihneasca in pace !
               
     

     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se verifica un scuter la cumparare

Avantajele si dezavantajele unui scuter

Cele mai bune scutere de top